ארי הרו: "הברירה שלי היא או ללכת לכלא לחינם, או לא"

איתי גדסי 1 Comment on ארי הרו: "הברירה שלי היא או ללכת לכלא לחינם, או לא"

עמית סגל ב'ערוץ 2' עם גרסת ארי הרו "זה לא דומה לשולה זקן, תיק 2000 לא אני פתחתי זה נפל עליי, לא שעברתי עבירה יחד עם נתניהו, הברירה שלי היא או ללכת לכלא לחינם, או לא ללכת". סגל: הרו מסבך גם את נוני מוזס

ARI HARROW צילום: Miriam Alster/FLASH90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (א') חושף הפרשן הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, את גרסת ארי הרו למקורביו בימים האחרונים מוך למועד שבו פורסם דבר חתימת הסכם עד המדינה שנכרת עמו.

על ההחלטה להפוך לעד מדינה

"זה לא דומה (לשולה זקן). זה לא שעברתי על החוק יחד עם נתניהו ועכשיו אני מחפש להפיל את זה עליו כדי לחמוק מעונש. מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה אליו ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה או לא.

ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו. זה לא נכון. תיק אלפיים זה לא פרשיה שאני פתחתי. זה משהו שבעל כורחי נפל עליי כשהייתי שם. היכולת שלי לדבר או לדבר עם המשטרה זה לא רלבנטי. ייקח זמן אבל בסוף אנשים יבינו שאני לא מה שהם חושבים שאני תחת הכותרת 'עד מדינה', לא בעבירות שבהן מאשימים אותי ולא בהסכם שחתמתי".

על המידע שמסר אמר הרו: "לא חשבתי בזמן אמת שאלה עבירות פליליות וגם עכשיו אני לא מתיימר לקבוע זאת. לכן הטענה שזה "לפתוח על נתניהו" איננה נכונה. זה לא עולם המושגים שלי בכלל"

על החקירה נגדו

"האישום נגדי מופרך. לא עשיתי דבר לגבי החברה בלי להתייעץ עם עורך דין. בנסיבות אחרות הייתי יוצא למאבק, אבל במצב הנוכחי ולאור המשאבים שהושקעו אין בזה טעם. זה שאני אקבל כנראה כמה חודשי עבודות שירות, אם הראיות נגדי היו כל כך חזקות הייתי הולך לחמש שנים בכלא ולא היו מסכימים בפרקליטות לרדת כל כך. ייקח זמן אבל בסוף אנשים יבינו שאני לא מה שהם חושבים שאני תחת הכותרת 'עד מדינה', לא בעבירות שבהן מאשימים אותי ולא בהסכם שחתמתי".

על כהונתו בלשכת נתניהו

"באתי לשרת פעמיים בלשכת ראש הממשלה מתוך ציונות, כי קראו לי. זו הסיבה שעליתי לארץ ושאני מגדל פה את ילדיי. אני גאה בתקופה ששירתתי בה את הציבור תחת נתניהו ואין לי על מה להתבייש בה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין כלום כי לא היה כלום